- Новини та Аналітика
- Емісії
- Акції
- Кредити
- ETF & Funds
- Календар
- Індекси
- Інструментарій
- API
Гендерні облігації у широкому розумінні визначаються як облігації, емісійною метою яких є привернення уваги до гендерної нерівності та розширення прав та можливостей жінок.
Як вид соціальних облігацій гендерні облігації повинні відповідати стандартам, встановленим у Принципах соціальних облігацій Міжнародної асоціації ринку капіталу (ICMA). Принципи містять чотири основні компоненти для емітентів:
• використання коштів
• процес оцінки та відбір проектів
• управління надходженнями
• система звітності
Емітент облігацій повинен отримати думку другої сторони, що підтверджує її відповідність Принципам ICMA, а також зобов’язаний представляти ринку річні звіти про використання надходжень.
Відмінною особливістю ґендерних облігацій є те, що вони забезпечують фінансування компаній, які приділяють увагу саме ґендерним аспектам. До таких компаній належать:
• компанії, які очолюються або належать жінкам;
• компанії, що просувають ґендерну рівність на робочому місці;
• компанії, які розробляють продукти та послуги, що покращують якість життя жінок.
Емітентами гендерних облігацій виступають як міжнародні організації (випуск Asian Development Bank (ADB)), так і фінансові та нефінансові компанії (випуск QBE Insurance Group).
облігацій у всьому світі
джерела цін
акцій
ETF