Ви перебуваєте в режимі підказок Вимкнути
Для швидкого пересування між блоками

Облігації Лівану

За облігаціям емітента було зафіксовано дефолт в 2023 році
Найменування країни
Ліван
Облігаційний борг
36.203 млн USD

вивчити найповнішу базу даних

800 000

облігацій у всьому світі

Більше 400

джерела цін

80 000

акцій

9 000

ETF

відстежуйте свій портфель найефективнішим способом
скринінг облігацій
Watchlist
Excel ADD-IN

Останні дані на

Індекси Cbonds: цінові і індекси дохідності

Додати індекси для порівняння Застосувати

Індекси для порівняння

Закрити

Статистика ринку облігацій Cbonds

Додати індекси для порівняння Застосувати

Індекси для порівняння

Закрити
31.01.2024
0,000 USD Billion
31.01.2024
0,350 USD Billion
31.01.2024
22,650 USD Billion
31.01.2024
0,000 USD Billion
31.01.2024
0,000 USD Billion
31.01.2024
22,650 USD Billion
31.01.2024
21 Units
31.01.2024
0 Units
31.01.2024
0 Units
31.01.2024
0 Units
31.01.2024
0 Units
31.01.2024
0 Units
31.01.2024
0 Units
31.01.2024
0 Units
31.01.2024
1 Units
31.01.2024
0 Units
31.01.2024
0 Units
31.01.2024
21 Units
31.01.2024
0,000 USD Billion
31.01.2024
0,000 USD Billion
31.01.2024
0,000 USD Billion
31.01.2024
0,000 USD Billion
31.01.2024
0,000 USD Billion
31.01.2024
0,000 USD Billion

Котировки

Запит відправлено
Доступ заборонено
Котирування, надані постачальниками інформації, мають індикативний характер

Профіль

Lebanon has a long tradition of domestic free trade and investment policies, with free market pricing for most goods and services, an unrestricted exchange and trade system and extensive links with the developed world in practically all economic activities. The Government has maintained a generally non-interventionist stance toward private investment, and public ownership has generally been limited to infrastructure and utilities. There are no restrictions on the movement of capital and goods by residents and non-residents of the Republic, including on entry or exit of firms or on access to foreign exchange, which makes Lebanon a supportive system for private sector development.
GDP registered high growth rates for the period from 1993 to 1995, averaging an estimated real growth rate of 7.2 percent per annum. Real GDP grew at slower estimated rates of 4.0 percent in 1996 and 1997, 3.6 percent in 1998, (0.5) percent in 1999 and 1.3 percent in 2000. Real GDP growth was 4.0 percent in 2001, 3.4 percent in 2002, and 3.2 percent in 2003. In 2004, real GDP growth increased to 7.5 percent, while declining to 1.2 percent in 2005. In 2006, real GDP growth was 1.4 percent, increasing to 8.4 percent in 2007, 8.6 percent in 2008, 9.0 percent in 2009 and 7.0 percent in 2010.
As of December 31, 2011, the Republic’s gross public debt was LL 80,869 billion (U.S.$53.6 billion) consisting of LL 49,340 billion of gross domestic debt and LL 31,529 billion of public external debt. Net outstanding public debt of the Republic was LL 69,885 billion (U.S.$46.4 billion) as of December 31, 2011.

Нагороди

Документи

Акції

Останні випуски

Участь у міжнародних організаціях

Облігаційний борг по валютах

Коди

  • LEI
    529900QPC4K9S1KHL354
  • SIC
    9199 General government

Кредитні та ESG рейтинги

Макроекономіка

Необхідно зареєструватися для отримання доступу.