Еврокоммерційний папір - форма незабезпеченого короткострокової позики, яка випускається
банком або
корпорацією на міжнародному грошовому ринку. Еврокоммерційні папери поділяються на забезпечені і незабезпечені. Емітенти найчастіше випускають дані боргові папери в зв’язку з більш низькими процентними ставками. Також , емітенти воліють отримувати фінансування з максимально можливо низькими операційними витратами на випуск, відповідно еврокоммерційного паперу стають хорошим джерелом фінансування.
Основні характеристики еврокоммерційних паперів:
• Еврокоммерційного паперу в основному випускаються у вигляді дисконтних паперів, проте також бувають і процентні папери в формі векселя.
• Термін обігу еврокоммерційних паперів варіюється від декількох днів до одного року. Найчастіше зустрічається термін обігу рівний
182 дням.
• Мінімальний торговельний лот по еврокоммерційних паперів зазвичай дорівнює $ 500,000. У зв’язку з таким розміром лота, на ринку еврокоммерційних паперів головну роль відіграють інституційні інвестори, у яких є доступ до цих паперів на вторинному ринку.
Основні позитивні сторони еврокоммерційних паперів для емітента:
• Еврокоммерційні папери - гнучка альтернатива короткостроковим фінансування без вимоги застави.
• Еврокоммерційні папери - дешевший і, отже, привабливий джерело фінансування.
• Відсоткова ставка по еврокоммерційних паперів незначно перевищує ринкову ставку.
• Еврокоммерческіе папери торгуються на вторинному ринку.